Sugarplum live DVD Peace and Love 2010

Jag köpte Sugarplum Fairys live dvd i fredags. Orkade inte vänta på den jag beställt från tickster, den har inte kommit än. DÅLIGT!! Jag är asförbannad på dem, det stog att det skulle ta 1-3 dagar innan den låg i min kära brevlåda. Men inte, nej nu har det gått över en vecka och den är inte här än. Men, men jag har den nu i alla fall och den är SÅ JÄVLA BRA!! Jag ÄLSKAR den!! Mycket bättre än vad jag förväntade mig!! ;D Jag rekomenderar den verkligen till er som inte redan har sett den!
På extramaterialet finns det videor från en massa tidiga spelningar, bland annat den första någonsin på cozmoz! Och så finns den en intervju med bandet. Och man får ju inte missa att nya låten Misery är med också! :)

Blid jag tog innan Peace and Love spelningen ;)

Kommentarer
Postat av: Aline

Bra musik blogg du har :) inte alls många som har det

2010-12-21 @ 02:20:24
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: Celine

Stört bra är den!

2010-12-21 @ 19:10:08
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0