10 dagar till Peace and Love

Nu är det bara 10 dagar till den underbara veckan. :D

Idag var jag på café Peace and Love där det var vad de kallade "pepp" inför festivalen, det var två "hemliga" band/artister som skulle spela. De hemliga banden/artisterna var Marigold (glad överraskning ;D) och nån annan som jag inte kommer ihog namnet på. Marigold spelar där under Peace and Love veckan på onsdagen (de spelar på festivalen också, kommer dock inte ihog vilken dag).

Spelchemat för festivalen släpptes idag BIG smiley :D!! Jag har inte sett det än eftersom att det står att är överbelastat på sidan. Haha snart får jag panik, måste se det!! :P

Dagens Peace and Love låt blir Fallen Leavs med Billy Talent!! ;)

Billy Talent - Fallen Leavs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0