13 dagar kvar till Peace and Love (gårdagens inlägg)

Igår var det bara 13 dagar kvar tills festivalen. Då fungerade inte denna sidan som jag ville så jag tänkte att jag skriver det inlägget idag istället.  

Jag tänkte att vi skulle lyssna på lite musik från Borlänge efter som att festivalen är just där. En av videorna är från när jag såg Marigold på café Peace and Love för att tag sen. Den andra är när jag såg Carl Norén spela där vid samma tilfälle. Sen kommer en låt med Goodlooking Trash och en med Mando Diao (länkarna är till bandens myspace sidor).

Marigold - Im Sorry Excuse Me

Carl Norén - Tired of Running

Goodlooking Trash - Paint it

Mando Diao - Ochrasy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0