Mika

Mika konserten igår var helt underbar, det är nog den bästa konsert jag har varit på. Mika var glad och sprallig och kom med överraskningar hela tiden. Det snöade låtsas snö över honom och ibland så kom det ut konstiga figurer med skojiga kläder och masker på scenen. Det var helt underbart!! Under den sista låten som var lollipop så flög det ut jättestora ballonger, de sprutade ut konfetti, de konstiga figurerna och alla musiker och annat folk som varit med under konserten kom ut på scenen igen. :D

Jag tog en massa bilder under konserten, vissa blev bra och andra mindre bra. Här kommer några av dem. :)


Mika :)


Några av de roliga figurerna :P


Mika igen ;)


Ännu en gång. ;) I konstig kappa/morgonrock :P


Glitter paraply ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag kom in på din blogg när jag sökte runt lite på mikakonserten. du råkar väl inte ha fler bilder du tog under den sista låten, lollipop? gärna på de "roliga figurerna" om du har fler bilder på dem :D

2010-03-21 @ 21:04:05
Postat av: Frida

Åh vad jag blir avundsjuk! Jag kunde inte gå på hans konsert i år... Men var på Mikas förra konsert 07 och han var underbar. Låter som att han var det nu också!



Förresten. Nice musiksmak du har överhuvudtaget!

2010-04-16 @ 23:43:00
URL: http://fridanslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0