Sugarplum live DVD

Jaha, nu har Sugarplum Fairy skrivit i sin status på facebook att de ska släppa live DVDn som spelades in på Peace and Love i sommras. Jag hade liksom hoppats på att de skulle ha glömmt bort det. Jag känner på mig att jag kommer vara med på den och det kommer inte vara vackert, jag kommer antagligen se ut som en svettig apa. Med tanke på att det var så varmt den dagen och att det var väldigt många människor ihopklämmda på ett och samma ställe. Så dansade jag säkert jättefult och såg allmänt störd ut. Ja jag vet att det kanske inte är ett så viktigt problem. Men jag vill inte att en massa folk ska se den fula versionen av mig och höra min slitna röst som skär sig lite fint efter att ha skrikit konstant i fyra dagar (de spelade på lördagen, den sista dagen av festivalen). Men, men man kan ju hoppas på att de klippte bort mig och mitt skrik, eller att jag egentiligen inte alls svettades så att det såg ut som att jag just hade badat och att alla andra skrek så högt att min röst inte hördes. ;)


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

...godnatt! hoppas du haft en toppeeeen dag



en sekund & du gör stor skillnad.. klicka å rösta..

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 21:57:06
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0