Förjävligt

Liksom vad fan, här sitter man och tittar på MTV för att se VMA. Det jag ville se var Robyn och Florence + The Machine. Florence var jätte bra!! Det är bara det att Robyn sjöng Dancing On My Own, vilket är typ den bästa låten som någonsin skrivits och den blir ju inte direkt sämre av att Robyn typ den bästa artisten någonsin framför den!! Frågan är, vad fan tänkte MTV med när de bara visade ca 30 sekunder av den underbara låten som alltid annars är hela 4 minuter och 48 sekunder?! Och inte nog med det misstaget, i början av sänningen så fick man ju bara se en massa gamla, dåliga videos. Liksom ja, jag förstår att det kanske blir tekniska fel ibland men ha det då som en text på tv skärmen istället för att visa en massa sugiga videos. Jag blir helt störd på detta ju!! Och i övrigt var galan inte bra heller, så tack MTV för att ni gjorde mig och många andra besvikna (om ni ska lägga ner pengar på att göra galor så kan ni ju göra dem bra!!)!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

allt bra med dig? =)

2010-09-14 @ 07:50:06
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: Taste The Spirit Of Freedom

Jag håller verkligem med, VMA var verkligen inte bra i år!

2010-09-14 @ 08:08:21
URL: http://cocoatea.blogg.se/
Postat av: LISOU

Dock var det inte några sändningsfel igår när dom visade ännu en repris av galan! :)

2010-09-15 @ 21:01:41
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0