Intervju

Hittade en intervju med Calle. Liksom är han seriös för jag fattar inte. Han är människan jag beundrar mest av allt och alla, han är min förebild. Men nu vet jag inte längre. Han har lämnat/tagit en paus eller vad det nu är från världens bästa band för att gå solo. Men om han ska göra en sån sak så kan han ju ialla fall skriva bra musik. Jag är helt säker på att fler människor faller för musiken om den är som den var/är på hans myspace, den musiken som är så vacker att man känner den i hela kroppen. Ingen vill höra en ful version av en låt som egentligen kan vara jättebra och oerhört vacker. Det känns inte som att han är Carl Norén längre (musikmässigt). Carl Norén vet hur man skriver bra musik och hur man främför den. Det vet uppenbarligen inte denna människa som förstör en låt på det viset. 

Det känns som att jag klagat på mycket den senaste tiden, men men man måste ju få säga vad man tycker ibland. Hoppas bara att han fattar hur fel låten låter och ändrar tillbaka den. ;) 

Hursom helst här är intervjun.




Kommentarer
Postat av: Alicia

läs min blogg om mitt liv i usa och i high school!



kanske har du några frågor om hur det är att leva här och varför jag gör det? Du kanske undrar hur det är att gå i riktig high school, om det är som i filmerna?



passa på att fråga i min frågestund

http://aliciabrandtt.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment

2010-09-18 @ 21:44:35
URL: http://aliciabrandtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0