Victor "Viktorious" Norén i Nyhetsmorgon söndag

Riktigt bra var det! Jag ångrar inte att jag gick upp 07.50 endast för denna sakens skull. Jag kommer vara trött i flera dagar fram men det är det värt. :)
Victor berättade att han kommer släppa en låt i veckan i 7 veckor. Låtarna kommer man att kunna ladda ner gratis, när alla låtarna är släppta kan man köpa albumet om man tycker att det är värt pengarna. Detta kopplar jag ihop med vad han skrev på sin twitter tidigare i veckan "Music is everybody‘s possession. It‘s only publishers who think that people own it."
Viktorious började med låten "When We Were 10", sedan blev det intervju och sedan spelade han, låten som vi aldrig hört innan, "Stay Now". Mycket trevligt och det skadade ju inte att sugarplum-Jonas skymtade förbi i bilden ibland, riktigt bra! :)

Viktorious -When We Were 10


Intervju med Viktor "Viktorious" Norén

Viktorious - Stay Now

Kommentarer
Postat av: V

Jag tyckte tyvärr inte det var så bra. viktors röst var inte så bra som den brukar vara :( men jag gillar idén att släppa en låt varje vecka!

2011-02-13 @ 20:27:15
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0