Daniel Adams-Ray på Cirkus i Torsdags

Det var såå bra ni som inte var där missade verkligen något! Lite synd att de hade bytt förband, det skulle ju varit Viktorious, men honom kan man se en annan gång.
Daniel Adams-Ray i mitt hjärta, sååå bra att jag inte kunde sitta still (som de andra i lokalen, det var nått jävla torrt folk som satt still, de klappade knappt händerna!!). Filmade lite, har laggt upp en av videorna, fler kommer senare då också från igår på mysiga Earth Hour i Katarina Kyrka med bland andra Carl Norén och Me And My Army. Alltså jag måste säga det igen det var SÅÅÅ BRA!! ;)

Daniel Adams-Ray - Dum Av Dig

Kommentarer
Postat av: johanna

ååh du satt på samma sida som jag satt på ser jag :) haha jag och min kompis insåg innan konserten ens börjat när bara icona pop spelat att dessa människor skulle vara så jädra tråkiga att sitta bredvid så jag och min kompis smög ner till ståplatserna precis innan och lyckades hamna 1 meter från staketet typ xD

2011-04-12 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0