Livet

Ja, vad ska man säga? Ibland blir det som man vill, ibland inte. Ibland blir det en blandning. Jag tänker. Har inte riktigt bestämt mig än, men antingen är det inte eller så är det en blandning. Det är något jag får och något jag inte får. Jag älskar båda sakerna, det är svårt att välja. Men man kan ju inte få allt här i livet. Dygnet skulle behöva vara minst dubbelt så långt i så fall.
Jag vann inte en viss auktion vilket gör mig ledsen och frustrerad. Men det går inte, jag bara kan inte vara besviken. Idag hade vi repetition inför dansuppvisningen. Imorgon har vi generalrepetition. På lördag och söndag är det uppvisning. Jag ser verkligen fram emot den. Jag älskar att dansa!
Ja, livet är alltså rättså nice ändå. Jag tänker låta det vara det ett tag. Dansen är underbar och nästa termin får jag dansa mer än dubbelt så mycket som jag gjort denna terminen.
Och en till sak som är nice är att Eric Saade just uppträdde på Eurovision Song Contest. Ja, jag tittar på Eurovision Sing Contest. Och, ja jag tittar endast för att Eric Saade är med. Jag skämms inte (eller?), jag tycker han är snygg (och så är hans låt bra!).

Detta är en av låtarn vi dansar (modern) till i helgen.

Aphex Twin - Nannou


Tumblr_ljoj8pfaec1qfkp6to1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0