Peace and Love minns den fantastiska sommaren 2011

För någon månad sedan plockade jag med mig en Peace and Love tidning om 2011. Jag har som sagt haft den ett bra tag men jag har inte hunnit läsa igenom den förrens nu. Det är riktigt fint att tänka tillbaka på de fina stunderna. Och det får mig att längta ännu mer till sommaren 2012.




Intervju med Albert Hammond Jr. skriven av ingen mindre än Kristian Gildlund.


Oskar Linnros, vad ska jag säga. Underbar konsert, underbar skiva. Nu får vi hoppas på en till genialisk skiva.








Intervju med Marigold, även denna av Kristian Gidlund.

Fina bilder från festivalen:



Kommer ihog när ljudet från scenen slutade fungera under Gubben i Lådan och publiken
forsatte sjunga ändå. Och så fick vi höra låten igen, fast med ljud.

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅHHH Vad nice!

2012-01-22 @ 14:09:46
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0