Det räcker inte längre!

Jag vill se Sugarplum Fairy live igen. Jag kan inte vänta längre! På deras spelning på Peace and Love i sommras så sjöng vi Sail Beyond Doubt tillsammans. Det skulle räcka hela 2010 så att vi inte skulle behöva sakna dem. Guess what? 2010 är slut och jag kan inte vänta längre! Jag saknar sugarplum ända ut i tåspetsarna och klarar mig inte länge till. Jag vill se sugarplum live igen snart och jag vet att jag inte är ensam om det. Vad hände med den utlovade spelningen vid släppet av live-DVDn? Så snälla Sugarplum Fairy, låt oss se er live igen. :)
Sugarplum Fairy – Sail beyond doubt

Sugarplum Fairy - Stay Young


Kommentarer
Postat av: Celine

Det är du inte ensam om! Jag har lite info om det iallafall: Pga ledigheter/USA-resor/annat som krockar/lediga lokaler har dom haft svårt att hitta ett lämpligt datum, och dom kollar fortfarande :) så det kommer förhoppningsvis bli av inom snar framtid!

2011-02-15 @ 20:39:56
URL: http://sugarplumfanblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0