I'm back!!

Nu är jag tillbaks i Sverige, bloggen och kylan. Ååå denna underbara kyla. Idag när jag gick in på ett visst café så satt två killar där, de båda påminnde mig om de magiska orden Sugarplum Fairy. En utav dem hade ett gitarrfodral med de magiska orden på. Hmm, kan detta ha ett samband tänkte jag sammtidigt som jag glömmde bort kylan, snön och allt annat dålig med Sverige på en gång när jag kom på vad det är jag älskar med det. ;)

Det finns också en annan kille som brukar skriva saker på twitter. Dessa saker får mig ofta att le vilket är ganska trevligt. En annan kille är han som också har twitter. Han har det inte hänt så mycket med under tiden jag varit borta vilket gör mig lite besviken men ändå glad att jag inte missat nått. Den femte och sista som liksom alla andra ingår i de magiska orden brukar skriva väldigt bra krönikor in en viss tidning som kommer ut en gång i månaden. :)

En fin låt som har något att göra med dessa fem killar. :)

Sugarplum Fairy - Never Thought I'd Say That It's Alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0