Carl Norén

Carl Norén spelade på Athena fredagen Peace and Love veckan. När jag har sett han live förut har han vart på scenen själv med sitt piano, munspel och sin gitarr. Den här gången var något helt annorlunda, han hade med sig sitt band. Han har ju turnerat med sitt band ett tag men jag har inte haft chansen att se det med tanke på att de har spelat på ställen med åldersgränser (jag har aldrig vart tillräckligt gammal). Konserten var i alla fall jättebra. Han spelade både den acoustiska och den vanliga versionen av The Anger. Första gången jag hörde den nya versionen av The Anger hatade jag den, nu älskar jag den! Knepigt det där. Hur som helst spelade han en ny låt som var väldigt bra, jag kommer inte ihog vad den heter men jag filmade den (klippet finns nedanför ;)).

Carl dedicerade spelningen till Kristian Gidlund.

Carl Norén - The Anger (acoustic)

Carl Norén - The New Song


Carl Norén - The Anger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0