Håkan Hellström

Imorgon har det gått två veckor sedan Håkan-konserten på Peace and Love. Håkan spelade på Utopia scenen sist på lördagen och blev den sista konserten Peace and Love 2011 för mig och många andra.
Jag var där ungefär en timme innan för att "köa", jag skulle fram till en av mina vänner som stod längst fram (hon är värsta fanet). Det var sjukt mycket folk att snubbla över. Min vän sa till mig att det inte skulle gå för att det var så fullt. Jag sa "ingenting är omöjligt, om man försöker tillräckligt mycket är allt möjligt" och så rätt jag hade. Efter många försök och funderingar om hur jag skulle komma fram stod jag tillslut längst fram bredvid min vän och alla andra Håkan-fans. Om jag ska vara helt ärlig är jag inget fan av Håkan. Men det var roligt ändå, låtsas att man är ett stort fan och att man blir jätteglad över en viss låt och sedan låtsas som att man kan texten. Härligt.

Håkan kan. Han vet hur man underhåller en publik. Till och med den publiken (jag) som bara kan sjunga med i "Kom Igen Lena" och "Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg". Det var en jättebra konsert och jag tror att till och med jag har blivit lite kär i Håkan. :)












Håkan Hellström - Kom Igen Lena



Håkan Hellström - Ramla


Håkan Hellström - Känn ingen Sorg För Mig Göteborg

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

härliga bilder!!

2011-07-16 @ 23:35:35
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: Silvanita Belén Teglia

2011-07-17 @ 02:15:32
URL: http://sissibelen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0