Marigold

Jag såg Paolo Nutini så jag missade början av Marigold. Det var lite synd men jag han se det mesta av konserten i alla fall. Marigold var lika bra som de alltid är, jag är fortfarade förvånad att de inte är ett av världens största, bästa band. Jag tror aldrig att jag har sett så mycket folk på en Marigold konsert förut. Hela området under taket vid Athena scenen var fullt. Ni som varit där vet vad jag menar. På de Marigold-spelningerna jag har varit på förut har det varit mellan 10 till 40 personer och det här var betydligt många fler. Det var underbart och de i bandet var jätteglada. Och det blir ju bara bättre när Sugarplum-Jonas är med och spelar gitarr.
Det bästa med konserten är låtar som Chemistry , Vagabond och Remember In Vain.




Sugarplum- Jonas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0