Timbuktu, The Sounds, Teddybears, Henrik Berggren


Peace and Love Fredagen började med att jag inte alls såg hela Timbuktu-konserten som jag hade tänkt att
göra. Vi var helt enkelt för lata för att gå till festivalområdet. Men vi hann se de två sista låtarna i alla fall, kommer dock inte ihog vilka. Bra var det i alla fall.

The Sounds var hyfsat bra. Spelningen var dock lite tråkig i början, men det blev bättre i slutet då de spelade låtar som alla kännde igen och kunde sjunga med i.

Jag hann bara se två och en halv låt av Teddybears tror jag. Men, men vi kännde igen någon av dem i alla fall vilket var nice. Dock inte lika bra som Teddybears STHLM.

Henrik Berggren spelade Brode Daniel låtar acoustiskt tror jag. Vi var bara där i en låt. Mest för att se våran vän är ett jättestort fan och för att vi ville se henne gråta på storbildsskärmen. Vi såg henne på skärmen, men hon grät inte då vi var där. Men vi har hört att det blev svårt att hålla tillbaka tårarna i slutet av konserten. Fint att man kan tycka om något så mycket.

Jag såg Carl Norén och The Strokes också men de ska få egna inlägg. ;)



The Sounds - We're Not Living In America



Kommentarer
Postat av: Celine

Teddybears ÄR Teddybears STHLM, de har bara kapat namnet :-)

2011-07-24 @ 17:01:03
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Zu

Hej Malin,



Hoppas allt är väl och att du har en toppen sommar! Såg på din blogg att du gillar Timbuktu. Jag ville bara tipsa dig om Sveriges Radios webbsida Gilla, som nu gästas av just Timbuktu! Kika in på www.sverigesradio.se/gilla och lyssna på vad han gillar och tipsar om för radioprogram och varför! Förhoppningsvis hittar du något kul eller spännande att lyssna på!



Vänligen,

Zu

2011-07-27 @ 10:57:37
URL: http://www.sverigesradio.se/gilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0