Veronica Maggio


Hur glad jag än är att jag såg Carl Norén innan är jag ändå lite missnöjd att jag missade större delen av Veronica Maggios spelning. Jag hoppas verkligen att jag får chansen att se henne live igen. Det bästa skulle vara om hon kom till festivalen nästa år igen. Jag tror att jag hann se ungefär 3-4 låtar. Alla de låtarna var superbra så jag gissar att det som var innan jag kom dit också var väldigt bra. Som sagt, jag ångrar att jag inte såg hela spelningen. Hon är ju torts allt en av sveriges bästa artister, hennes musik är genialisk. Jag älskar hur bra texterna går ihop med musiken, det verkligen passar ihop.

Jag hann i alla fall se "Jag Kommer". Ett skakigt kilpp men vad gör man? Vem står still på konsert liksom? Det är mest som ett minne. :)

Veronica Maggio - Jag Kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0