The Man The Myth The Guitarist

Jonas Karlsson är ju precis som ni redan visste världens bästa gitarrist. Vad ni kanske inte visste var att när jag bläddrade igenom morgon tidningen imorse tänkte jag: nej men är inte det där världens bästa gitarrist? Och som jag tänkte var det. En intervju med självaste Jonas Karlsson. Jag började läsa och kom tillslut till en fråga. Frågan är inte viktig men svaret däremot. I svaret sa han att han kommer att spela med olika band i sommar (vadå Viktorious? Tänkte jag men så fel jag hade). Eller rätt också men det är inte det jag vill komma fram till. Det jag vill komma fram till är att Jonas Karlsson, VÄRLDENS BÄSTA gitarrist ska spela med ett av VÄRLDENS BÄSTA band i sommar. Jonas Karlsson ska spela med slälvaste Marigold.

Lyssna på Marigold här, ni kommer älska dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0