Daniel Adams-Ray Live at Cirkus Stockholm, Live at Peace and Love

Nu kan man lyssna på Gryningspyromanen live från Peace and Love och Förlåt Att Jag Aldrig Sagt Förlåt live från Cirkus och en massa andra låtar från en massa andra ställen som Daniel Adams-Ray besökt under sin turne. Men just dessa två är lite speciella för mig just för att jag var där. Det väcker minnen! Fina stunder! Jag älskar live inspelningar så man kan tänka tillbaka.

Tänk er tillbaka nu! Ni som inte var där kan nog ändå känna känslan. ;)
Daniel Adams-Ray – Voyeuren - Live at Roskildefestivalen
Daniel Adams-Ray – Svart - Live at Where The Action Is
Daniel Adams-Ray – Dum av dig - Live at Storsjöyran
Daniel Adams-Ray – Himlen luktar plast - Live at Emmaboda
Daniel Adams-Ray – Medan vi faller - Live at Malmöfestivalen
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt - Live at Cirkus, Stockholm
Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen - Live at Peace & Love
Daniel Adams-Ray – Lilla Lady - Live at Oslo Live Festival
Daniel Adams-Ray – Vitt - Live at Tivolirock, Kristianstad
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan - Live at Siesta, Hässleholm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0