En Kväll Med Michael Jackson

Jag har ju som sagt vart på en konsert i Göteborg. Denna konserten var i lördags. Artister som medverkade var Victor Norén, Marit Bergman, Asha Ali, Anna Maria Espinosa, Pauline, Jonna Lee, Tingsek och Sheasheashea. Jättebra var dem allihopa. Det bästa var när Marit och Victor sjöng I'll Be There, så vackert att jag nästan svimmade av förtjusning. Victor sjöng också Beat It och Black Or White, innan han sjöng Black Or White så berättade han om Michael Jacksons Giving Tree där han klätrade upp varje morgon och skrev låtar, lite smågullit tycker jag, vill också ha ett träd att skriva låtar i (nu kanske ni undrar varför jag typ bara skriver om Viktor, men det beror ganska mycket på att jag var där för att se just honom, han är ju liksom med i världens bästa band, mitt favorit band Sugarplum Fairy ;)). Asha Ali sjöng Dirty Diana, det var så jävla bra! Alla var jättebra!! Jag ångrar helt enkelt inte att jag var där. 

 
Här kommer några bilder, de är inte av bästa kvalitet men de är ju bilder i alla fall och videor (tyvärr inga bilder på Asha Ali, men en hel video). ;) 


Jonna Lee


Sheasheashea


Victor Norén och Marit Bergman


Victor Norén och Marit Bergman igen ;)


Pauline


Anna Maria Espinosa


Anna Maria och Marit


Jonna Lee och Tingsek

Victor Norén, Marit Bergman - I'll Be There


Asha Ali - Dirty Diana


Victor Norén - Black Or White

Victor Norén - Beat It

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hejdu! eller goddag/kväll kanske jag ska säga x)..

2010-08-18 @ 18:26:16
URL: http://haidis.se
Postat av: JOHANS MODE

Bergman är verkligen underbar ! :)

2010-08-19 @ 01:54:44
URL: http://blogg.veckorevyn.com/johansmode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0