Pete och Babyshambles på Peace & Love 2009!



Innan Pete skulle spelade Milow på den scenen, vi kom dit ganska tidigt för att få en bra plats. När vi suttit på gräset bredvid en stund så såg vi att det stog folk med Pete/Babyshambles tröjor i publiken, då fick vi lite panik och skyndade vi oss dit för att ställa oss på en bra plats. :P 



Tillslut kom han ut på scenen och alla blev galna!! :D



Spelningen var jätte bra och Pete var lika het som vanligt!! :P 
När den underbara conserten med Pete var slut och han gått av scenen så var det bara att vänta på nästa consert då Babyshambles skulle spela. 

Vi satte oss ner och väntade. Jag var helt överlycklig att vi just sett Pete Doherty (hehe, blev lite förälskad :P) och det bästa var att det inte var slut, vi skulle se han igen fast med Babyshambles om bara en liten stund. Själv tycker jag bättre om Babyshambles. När vi satt där och pratade om allt möjligt så börjar en som stod bredvid oss att röka, vi tyckte att det luktade illa efter som att vi inte röker själva. Jag och min vän kollar på varandra och plötsligt säger hon: alltså jag är allergisk mot cigarettrök. Då fimpade killen som rökte cigaretten snappt, vi brister ut i skratt och han förstår att hon inte menade allvar hehe :P. 



När Babyshambles kommer ut blir alla galna igen!! Det var också en jätte bra consert!! :D
Det var en väldigt, väldigt bra dag!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0