Torsdag Peace and Love 2010

Min torsdag började på café Peace and Love där spelade Marigold. Där efter var det dags att släpa sig vidare till festival området. Jag skulle inte se nått speciellt så mina vänner släpade med mig för att se nått som om jag komme ihåg rätt var A Day To Remember. Det ver ingen höjdare enligt mig, det enda jag kunde se var män utan hår på huvudet som head bangade, kan det bli mer fel? Jag hann se lite av Kittys Frågelåda innan det var dags att gå och se Vampire Weekend. De var jättebra!! Sen var det bara att vandra vidare till nästa scen där The Kooks skulle spela. Även de var väldigt bra. Jag och många andra blev dock lite besvikna att de inte spelade Seaside, trots att publiken bad om det många (och då menar jag många) gånger och de hade inget extranummer heller, så det var lite av en besvikelse. Men, men om man bortser från det så var det en väldigt bra spelning. 

När The Kooks spelat så såg jag Them Crooked Vultures, de är inget band jag är inlyssnad på. Jag gick mest dit för att se Dave Grohl. Han är ju med i Foo Fighters och har vart trummis i Nirvana så jag var bara tvungen. ;)

Robyn var helt underbar. Bäst var såklart Dancing on My Own (min favorit låt just nu). Jag har alltid haft lite svårt för hennes musik, men efter att ha lyssnat på de nya låtarna så har även de gamla blivit bra. Jag kan inte säga mer än att hennes konsert var underbar. Med underbar musik och underbar artist så kan det inte bli annat än underbart. :)


Vampire Weekend - A-Punk  (live Peace and Love)


The Kooks - Naïve (live Peace and Love)

Robyn - Dancing on My Own (live Peace and Love)

Kommentarer
Postat av: MICHAEL JACKSON [minnesblogg]

Jätte fin blogg! :)



Har Just nu en Tävling där Jag lottar ut en valfri Michael Jackson Poster från Discshop. Vore Jätte Roligt om du ville Vara med :)

(Ber om Ursäkt om du inte vill ha Såna här kommentarer)

2010-07-07 @ 19:26:21
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/
Postat av: Marie

åh jag ville också vara på peace and love, ville se jay-z

2010-07-08 @ 13:41:05
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0