Carl Norén

Carl Norén och Marigold var jättebra när de spelade på café Peace and Love i fredags (28 maj). Marigold spelade först. Jag absolut älskar deras musik, den är så härlig!! Hoppas att det kommer en skiva snart!! Det är roligare att se dem nu när jag sett dem ett par gånger och känner igen låtarna. Carl Norén var lika bra som alltid (alltså så bra att man nästan ramlar av stolen, vilket jag faktiskt nästan gjorde ;)). Han spelade en massa bra låtar (de han brukar spela). Nu är det bara att vänta till Peace and Love för att se han igen, lite  för lång tid enligt mig. Men det blir roligare att se han då når man har väntat ett tag. :P Marigold spelar på onsdag den 2 juni, jag kan tyvärr inte gå och se dem då, men mina kompisar ska dit så de kanske kan kolla lite åt mig också. ;)

Marigold - You and I Know/Johan I Know
Jag älskar att den här låten kan heta två olika saker. :)

Marigold - Im Sorry Excuse Me


  

Carl Norén - The Anger


Carl Norén - Tired of Running

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0