Mitt liv är över

Mitt liv är över. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. De tänker på att skriva att det bara gäller svenskarna så att de som bor utanför Sveriges gränser inte ska bli besvikna. De glömmer varna oss under 18 och 20, kanske kunde vi också bli besvikna. Det är antagligen vi under i alla fall 20 som bryr oss mest. Jag hade mycket hellre velat att spelningen skulle vara utanför Sveriges gränser utan åldersgräns. Jag fattar inte. Det är deras enda spelning i vår/sommar. Även i höst/vinter? Och de glömmer oss under 18 och 20, vadå ska vi missa den enda spelningen?!
Detta påminner mig om den gången som sugarplum skulle spela på S2 och det var åldersgräns. Den gången kunde jag stå ut, jag kunde stå ut för jag visste att jag skulle se dem på Made In Dalarna någon vecka eller månad senare. Den här gången vet jag inte när jag kommer att se dem igen. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Både ilskan och paniken sprider sig i min kropp. Jag vet att det kanske enligt många är en liten sak, det finns ju större saker att oroa sig över här i världen. Men jag älskar dem så gudomligt mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag måste få se dem. Förstår inte hur de tänkte när de valde att spela på ett ställe med åldersgräns.
Det måste finnas ett sätt att lösa detta på. Det måste gå.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaghoppas otroligt att det kommer lösa sig malin

2011-04-18 @ 20:47:14
URL: http://mrflynn.blogg.se/
Postat av: Celine

Ledsen att jag inte kunde förvarna mer än så, men hade jag gjort det hade jag även avslöjat vad överraskningen var, dvs en spelning.



Det var bara det här datumet som funkade för alla bandmedlemmarna, så lite förståelse får man ha att det inte är så lätt att hitta lokal - deras management gör som sagt allt vad dem kan just nu för att få Debaser att göra ett undantag. Och angående spelningen på S2 fixade de ju faktiskt en akustisk spelning för oss minderåriga innan själva spelningen, så ge inte upp hoppet än :-)

2011-04-18 @ 20:54:14
URL: http://sugarplumfanblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0