Carl Norén


Carl Norén hade en mini-spelning på sveatorget på torsdagen under Peace and Love veckan. Det var samtidigt som Veronica Maggio spelade på festivalområdet så jag visste inte riktigt vilket jag skulle se. Först tänkte jag att jag har sett Carl oändligt många gånger och att jag inte behövde se honom just då (han spelade ju på festivalen dagen efter). Men jag kunde inte missa en Calle-spelning så jag gick och såg den för att sen skynda mig för att se slutet av Varonica Maggio.
Carl körde en acoustisk kort spelning med inte mer än fem låtar. Det var en mysig spelning i sommarvärmen. Han pratade sådär mysigt och lagom mycket mellan låtarna som han alltid gör. Jag har tyvärr inga bilder från spelningen. Jag satt på marken en bit bort och orkade inte ställa mig upp för att ta en bild. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0