Kings Of Leon


Jag vet inte vad jag ska säga, med tanke på att jag inte riktigt har fattat att det var på riktigt än. Jag vet inte om jag någonsin kommer att förstå det. Jag har sett Kings Of Leon live!
Direkt efter Marigolds konsert sprang vi till Utopia (scenen där de skulle spela), och väntade. Vi kom inte längst fram men rättså nära i alla fall. Det var en magisk konsert. Helt klart den BÄSTA av ALLA konserter jag var på under Peace and Love 2011. Det kan var varit den bästa konserten jag någonsin varit på (om man räknar bort sugarplums konserter på peace and love förra året och året innan det). Jag visste inte vart jag skulle ta vägen när de spelade Charmer. Så UNDERBART!

Jag återkommer med ett bättre inlägg om hur konserten var när jag har smält faktan att jag faktiskt var där på riktigt. Det var ingen live-dvd den här gången.



Kings Of Leon - Closer


Kings Of Leon - Use Somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0