The Ark


The Ark på Peace and Love 2011 var något helt speciellt. Antagligen sista gången jag såg The Ark live. Efterssom de ska sluta spela. Jag är inget fan men lite sorgligt var det allt.

Bäst var "It Takes A Fool To Remain Sane" som alltid. Ola Salo var precis som hans kläder lika härlig som alltid. Under några sekunder av konserten ser man när kamera-mannen zoomar in två tanter som är någonstans mellan 40 och 60 år gammla. Tanterna står längs fram och storgråter, när de ser att de är med på skärmarna formar de hjärtan av sina händer och riktar dem mot kameran. Hur fint som helst var det, jag började nästan också gråta. Jag ska också bli en sån tant, min ålder ska inte stoppa mig från att se mina favoritband live.



The Ark - The Worrying Kind

The Ark - Father Of A Son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0