Victor som Madonna

Japp, våran älskade Victor Norén har blivit inspirerad av Madonna. Imorgon är det internationella kvinnodagen, inför den har några svenska kändisar klätt ut sig till sina kvinnliga idoler. Vitors var Madonna. Shit vad jag blev förvånad. Jag skulle kolla facebook som vanligt då ser jag att sugarplum fanblogg har skrivit och länkat till ett blogginlägg: Victor like you've NEVER seen him before (trust me). :)
Nyfikenheten sprider sig i kroppen, jag klickar, jag ser bliderna och skrattar som aldrig förr!! 

Det här är en av bliderna. Klicka in på http://sugarplumfanblogg.devote.se och se fler! :)


Jag tycker att han är lite lik Rihanna också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0