Yusuf/Cat Stevens

Yusuf/Cat Stevens spelade på Hovet i Stockholm ikväll. Jag var inte där. Jag fattar fortfarande inte varför. Jag hade totalt missat att det skulle vara. Jag fick reda på det i torsdags och då var det något sent. Jag tänker på hur underbart det måste vart för alla som var där sammtidigt som jag lyssnar på Father And Son (Cat Stevens – Father And Son). Låten som är så bra att det känns ända ut i tåspetsarna och fingertopparna, låten man känner i hela kroppen, får gåshud.

266556_large

Kommentarer
Postat av: Ken

Du skulle ha varit där.. jag var i en liknande situation. Hade ingen att gå med så jag velade fram tills igår, då jag köpte en biljett och sen åkte dit! Det var värt varje krona och ensamheten! Och höjdpunkten var ju så klart "Father and Son", som faktiskt fick mig att näst intill börja böla!

Du får ursäkta om jag strör salt i såren, men det var en så jäkla bra konsert!!

2011-05-08 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0