Mitt Peace and Love del 3 (Torsdagen)

Oj oj oj, här går det undan, har haft fullt upp tiden efter Peace and Love och det har därför dröjt med mina fina Peace and Love berättelser (eller vad nu vill kalla det). Det känns som att festivalen var sjukt länge sen sammtidigt som det känns som att den var igår.
 
Torsdagen, åh torsdagen! MUMFORD AND SONS!! JA, nu har jag sett dem live! Jag är sjukt ledsen för de som var på Hultsfred och ville se mumford (som ställde in) och inte hade möjlighet att ta sig till Peace and Love, sammtidigt är jag sjukt glad för min och många andra som inte hade möjlighet att åka till Hultsfreds skull att de kom till Peace and Love. Jag vet inte vart jag ska börja, jag har sett Mumford and Sons live! Det räcker som förklaring, så sjukt underbart!
 
När Mumford spelat klart stannade vi och såg början av Svenska Björnstammen för att senare gå vidare till Wolfmother, jag kan bara två av deras låtar men det var mycket bra, de levererade. Sen så vi Veronica Maggio!! Hon är magisk på nått vis, jag är kär i henne! När hon står på scenen och sjunger i takt med den poppiga musiken, när det fyras av fyverkerier till Mitt Hjärta Blöder blir jag lycklig, det är så vackert att jag nästan börjar gråta och man känner musiken i hela kroppen! Helt klart en utav de bästa konserterna på festivalen och även en utav de bästa jag varit på i hela mitt liv! Veronica Maggio var närvarande på scenen och man märkte hur hon älskade att stå där. Att Petter och Daniel Adams-Ray gästade på scenen gjorde ju inte konserten sämre.
 
En sammanfattning av torsdagen, först Mumford and Sons sen Veronica Maggio, kärlek!
 
Foto: Adrian Pehrson
Rockfoto.nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0