Mitt Peace and Love del 4 (fredagen)

Fredagen började med att vi gick på Emma Svenssons föreläsning om foto, så bra! Hon är verkligen inspirerande, hon har lyckats och har sitt drömjobb, och hon har inspirerat mig. Nu vill jag också bli fotograf, utmaningen, konsten att fånga ögonblick.
Vi dansade till Rebecca och Fiona ett litet tag och väntade sedan på ingen mindre än................. Billy Idol!! Han var inte jätteimponerande men jag blev oerhört chockad att han har samma röst nu som han hade när han spelade in sina gamla album och att han har den rösten när han sjunger live, fräsigt!! En bit in i konserten tog han av sig tröjan, precis som han gjorde på den gammla goda tiden, när han var ung (!!!!). Billy Idol har en mycket fin överkropp för att vara 57 år gammal men det betyder inte att jag vill de den. Hur som haver var det en mycket, mycket bra konsert!!
När Billy Idol spelat klart såg vi lite av Bloc Party och gick sedan vidare till Labyrint.
Vi vandrade till Kent, vi gillar dem inte men det har liksom blivit som en liten tradition att vi alltid ska se dem, fråga inte varför, det är bara för att vi kan. Men håll i hatten nu alla! Vi tyckte Kent var bra! Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men den här konserten förstår jag att de fick 5 av 5 i alla tidningsrecensioner!
 
Foto: Oskar Omne
Rockfoto.nu
 
Foto: Elin Bryngelson
Rockfoto.nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0